Smart, Duktig, Teknisk!

Nu har jag laddat på min mobil med HALEBOP via nätet. FÖr att göra det måste man vara SMART, DUKTIG och TEKNISK

Om man går till en mack och ber om halebop så får man det på kvitto och förlorar fem kr. Men nu sparade jag de fem kronorna. Alltså va jag SMART

Eftersom jag laddade på var jag DUKTIG

För att ladda på via nätet/ datan måset man helt enkelt vara TEKNISK

Inte illa av en Blondin? att vara både Smart, Teknisk och Duktig?!


 
 
 Mobilnummer  Belopp  Bank
 
 076*******  200,00 kr   Swedbank 
 
  Är det något som inte stämmer klickar du på Tillbaka,
annars klickar du på Vidare så kommer din internetbank att öppnas i ett nytt fönster.

Mobilnumret laddas på när du kommer tillbaka efter genomförd betalning.
 
  Tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0