Detta tog priset!

Ringde på en bil nyss och människan tog fan priset!

Bilen hade gått 16400 mil. Skattad. Besiktigad. Servad enligt boken. Hyffsat pris. Fanns i Skene. Anonsen var perfekt. Människan var helt jväla knäpp! Säkert nerknarkad?

Jag frågade om jag kunde få reggnumret av han får det syntes inte på bilden. ( Jag menar jag går inte på samma nit en gång till. Reggnumret ska man ha och kolla upp bilen innan man kollar på den! )

Men då hade han tusen anledningar till att inte ge ut reggnumret.

* Han kunde det inte?
* Han orkade inte gå och kolla?
* Den stod i garaget och han ville inte gå ut och bli blöt...
* Han trodde han skulle bli stalkad och förföljd!
* Han var ärlig

Skulle jag ha reggnumret skulle jag kolla på bilen! Då sa jag ska jag kolal påden ska jag a reggnumret innan så jag kan kolla upp den!

Då sa han så här:  Han var från norr om dahlälven så han var ärlig och det var inget lurt?!


VARNINGSKLOCKORNA RINGER!

Jag la på mitt i en av hans meningar. ORKADE inte höra hans undanflykter. Ringer han mig så fan byter jag nummer. Jag stalkar inte folk men han kanske gör?! Han var skum. Förvånar mig inte om han var pårökt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0