Dimma och mörker

Igår eller rättare sagt idag vid 01:00 när jag skulle åka hem så hade jag händerna / famnen full. En väska me handduk och lite mer och så famnen full me arbetskläder. Plus en mobil och två nyckelband. Kom fram till bilen. Hade inte stängt dörren så hopapde in. Tog fram rätt nyckelband... Och där var inte nycklen.

Jag han tänka fan får ringa hem så någon hämtar mig... Men så tänkte jag jag får kolla lite. Kanske hade den lossar i arbetskläderna som jag haft i famnen? Nä där var bilnycklen inte men den var i väskan. TUR!

Sen när jag körde fick jag köra i 50 på 70 väg... På grund av tät dimma och mörkret gjorde sitt. Inte skoj. En väg med mycket skoj och svängig väg. FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0