Folkrace bilder

I fredas så var det Påskrallyt =) Fart. Ljud. Lukt och fan kladd på mina händer. Hade lust att fan strypa en förare. När jag är funktionär är mitt jobb att plocka fram bilar på startplattan. Då får man ofta putta på bilar fram eller bakåt.

Satte en hand på motorhuven och när jag plockade bort den var den grön. Den jävla föraren hade precis målat huven. Hur fan skulle jag veta om det?!

Iallafall här kommer bildregn från 4 timmars rallyt från i Vintras så snö på bilderna!

Mössa. Halsduk. Termobrallor
Vinterjacka = varm hela dagen




Dags för start!



Sladd! Som slutar med att hjulet lossar och bilen blir boggserad!

 

Närhet...



Bil bild =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0