När kommer den?

Undra om det är idag som Glassbilen kommer? Jag var ute på nätet och kollade men det kommer inte upp för Blåsåsvägen i Sätila utan för Blåsåsvägen i Härryda eller Landvetter så jag mailade dem på Hemglass och frågade

Jag älskar glass!

Så här skrev jag:

Hej jag heter Anneli och jag bor i Sätila. Jag har varit ute och försökt leta upp när Glassbilen kommer. Adressen jag bor på är 51199 Sätila Blåsåsvägen 11. Det kommer bara upp tider för Landvetter och Härryda men jag bor ju i Sätila... Så min fråga är när kommer glassbilen? En önskning är också att ni kan förbättra eran visning för när Glassbilen kommer så att vi som bor i Stäila kan kolla när den kommer... Tack på förhand

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0