Rubbade sömntider

Kunde inte somna fören klockan var 01 i natt! Antagligen beror det på att jag inte somnat fören klockan var 02 onsdag och torsdag natt... Och då är det kanske svårt att somna i tid på fredagen?

Och när klockan ringde 07: 30 idag och man inte sov så bra så blir man ju trött! Har ju varit på studiebesök idag också. Det var hur skoj som helst. Som ni såg kom det upp inlägg ändå. ( Tidsinställda )

Imorgon ska jag försöka få in bilderna i datan och sen upp på bloggen. Tog en massa bilder idag=) Har även bilder från kryssningen och så 4 timmars folkrace! Om det bara funkar när jag ska lägga upp bilder på datan imorgon så ska jag lägga upp bilder på bloggen. Annars får ni vänta till Magnus hjälper mig!

Undra när jag somnar i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0