Ska jag?

En Ziperall? Ska jag? Hade varit praktiskt att ta på sig mellan jobbet hos Stellan och jobbet på Rossared / Avan...

De brukar kosta 1199kr men fram till 10 april så kostar de 599kr... Så om jag ska köpa så kommer jag göra det innan 10 april! Man kanske skulle ha två. En som man har mellan jobben som kommer lukta kossa... Och så en som man har privat?!

 

För mig känns inte svart och vit färg som ett alternativ. HUNDHÅR syns som fan på svarta och vita kläder. Plus att vita kläder ser ju fan jämnt skitiga ut!

Som tur finns det i två färger till!

    Som ni ser kan man ha sitt namn vid vänster ficka. Det kostar 69 kr...

FRÅGAN ÄR: SKA JAG!?


http://shop.ziperall.se/?gclid=CJX6mJaJ_KcCFckq3godo2w5qA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0