Sugen!

Är sugen på en bil. Har ju skrivit förut att jag är sugen på en 855




Pris: 10 000:-
Modellår: 1994, info Växellåda: Manuell Härryda: Visa var
Miltal: 25 000 - 29 999 Tillverkningsår: 1993   Bränsle: Bensin

Skattad o besiktigad. Sommar o vinterdäck på plåtfälg (nya sommardäck) Miltal: 29435. Kamremsbyte gjort vid 25500. Maskinellt bra bil. Utseendemässigt finns en del att önska. Bra bruksbil som startar i alla väder.

Endast telefon.


Extrauppgifter
Märke: Volvo Drivhjul: Framhjulsdriven
Modell: 850 Hästkrafter: 140 Hk
I trafik: 2003-07-06 Motorstorlek: 2435 cc
Biltyp: Kombi CO2-utsläpp: -
Färg: Röd



Det man tvekar är över vad detta betyder? Utseendemässigt finns en del att önska... För den ser ju matt ut i lacken men för mig spelar det ingen roll.

Men den är från 94 och helst hade jag velat ha en från 96 eller 97...

Och så vet man inte hur utrustad den är...Ac? Färddator mm

Men bra pris. Besiktigad och skattad. Har ju inte lust att lägga hur mycket pengar som helst på en bil som jag kommer när jag åker till och från jobb. Och så nrä jag åker till Magnus...

Får sova på saken och kanske ringa imorgon... Om den finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0