Förkylningen

För mig är det jämt så att när jag är förkyld brukar jag bli orkeslös och säng/ soffliggandes. Men denna gången verkar det inte vara som vanligt?

Jag jobbar för jag måste. ( Svårt att få ledigt ) Plus att det är provmjölkning idag. Det betyder att jag ska jobba morgon imorgon. Plus att det är min helg också! Vad tusan. En förkylning ränkar inte jag som sjukdom? Om man inte mår riktigt illa för jag tycker att jag kan jobba. Dessutom är jag riktigt pigg när jag kommer hem från jobbet!

När jag är förkyld brukar jag knappt äta något. Får itne ner maten. Då gäller det att lura kroppen? Man äter goda saker! Skit samma om det är kladdkaka eller vad det är. Bättre att ära onyttigt än att inte äta als? Eller?

När man snyter sig brukar ju färgen vara typ gul eller grönaktig? Denan gånger är det genomskilnigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0