Helg byte?

Jag ska till Magnus redan på fredag! Det va meningen at jag skulle åka till han om två veckor men så ville Stellan att jag skulle jobba den lördagen och gör jag det kan jag inte åka till Magnus då. Stellan hade nämligen fått biljetter till något ( Kommer inte ihåg vad ) och det va just den lördagen. Så jag kommer jobba då.

Undra om Stellan går me på att jag jobbar hela den helgen då istället för den helgen efter som skulle ha varit min helg. ( För annars kommer det dröja tre veckor tills jag kan åka till Magnus. För då jobbar jag två helger irad. Den lördagen och hela helgen efter )

Ska locka han lite med att säga att om vi byter så så kommer Påsk helgen vara min! Men då ska jag vara ledig den orsdagen för på fredagen är det Folkrace i Vimmerby. Det börjar 10 tror jag och då ska vi funktionärer vara där 09 och då behöver jag åkta till Magnus på torsdagen. Det tar ju liksom 3 timmar att åka till han... För jag hade en plan att Magnus och jag kunde åka till Sätila på lördags moorgon så han firar Påsk i Sätila!

Jaja senast imorgon vet jag hur det blir med helgbyte för då är det provmjölkning hos Stellan och då är han och jag hos kossorna ihop och då kan jag prata med han!

Detta rörde till det lite för Magnus och jag skulle ha TACO kväll den 12 mars med Magnus bror och hans dejt kan man kalla det och kanske en kompis till Magnus och hans bror beroende på om han kunde komma... Men vi får helt enkelt byta helg på TACO kvällen.

ALLT GÖR ATT LÖSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0