Jag tycker så här!

Så här tycker jag om kvällens bidrag

Bidrag 1
Artist: Linda Sundblad
Låt: Lucky You



Proffsigt. Udda. Bra. 3 poäng


Bidrag 2 
Artist: Simon Forsberg
Låt: Tid att andas



Han gör låten så naken! Det är så fint. Bra röst. Hoppas den går långt. Betyg 4


Bidrag 3
Artist: Sara Lumholdt
Låt: Enemy



Yes där kom fläkten. Bra och skoj på scenen. Fin röst. Bra refräng. Poängen blir 3.5


Bidrag 4
Artist: The Playtones (Stefan Jonasson, Andreas Carlsson, Per Sennerhall, Conny Ohlsson och Mattias Schertell)
Låt: The King



Glädje men jag tror inte det passar ESC. Dock får de betyg 3. Bra gjort


Bidrag 5
Artist: Shirley´s Angels (Shirley Clamp, Vera Prada och Jessica Marberger)
Låt: I Thought It Was Forever



Coolt. FInt. Lagom fart. Refrängen kommer man ihåg. Bäst i kväll. Betyg 5


Bidrag 6
Artist: Sebastian Karlsson (Sebastian Mikael Karlsson)
Låt: No One Else Could



Refrängen sätter sig i skallen. Bra ljus show bakom. Fränt. 3 poäng


Bidrag 7
Artist: Sara Varga
Låt: Spring för livet



Dåligt. Dålig låt. Betyg 1


Bidrag 8
Artist: Eric Saade
Låt: Popular



Jävlar säger jag bara vilken scen show! Blir inte chockade om denna går till final. Det är bra. Betyg 3.5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0