Jag tycker till!

Så här tycker jag om bidragen:


Brolle - 7 Days and 7 Nights



Sverige ska inte skicka vidare ett bidrag som kan tolkas som en Elvis kopia! Dock bra dunk i låten. Betyg 2

Loreen - My Heart Is Refusing Me



Kanske att detta funkar i Europa men det funkar inte för mig. Betyg 2



Babsan - Ge mig en spanjor



Nej nej nej. Ska Europa tro att vi svenskar är tokiga?! Konstig text. Betyg 1

Elisabeth Andreassen - Vaken i en dröm



Det räcker inte med en bra röst och en fin klänning för att vinna. Tolka mig inte fel det va en bra låt. Betyg 3



Sanna Nielsen - I'm In Love



Jävligt bra röst. Fin klänning. Men skulle ha varit mer uppspeeadad. Den är för lam. Betyg 3



The Moniker - Oh My God!



Bra röst. Musikalisk. Udda låt. Känns Beatles över det. Ingen vinnarlåt. Betyg 1

Anniela - Elektrisk



Nej. As dålig. Betyg 0


Christian Walz - Like Suicide



Snyggt. FInal tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0