Upprättelse?

Verkar som att jag fick upprättelse i helgen=)

Ni Vet Malin och Ulf som jävlas med mig?

Irre och Stefan plus deras dotter va ju hos oss i lördas. Vi bowlade och åt gott. Irre och Stefan känner också Malin och Ulf...



Nu ska jag komma till saken!

Irre och Stefan har en granne som Malin har pratat skit om. Typ sagt att hon är en hora mm.

Irre och Stefan har blivit bra polare med grannen.

Malin träffade grannen i en mataffär.

Sen frågade Malin Irre om telefonnumret till grannen.

Då frågade Irre varför ska du ha det som har pratat så mycket skit?!

Malins svar va folk kan väll förändras och få en andra chans

Irre gav inte Malin numret


Och detta fick Magnus och jag reda på när vi gick hem från bowlingen. Och då sa Irre förlåt att jag inte stod upp för dig och talade om Malin och Ulf att de va dumma mot dig. Irre har ju själv sett nu hur de är för grannen har väll berättat!

Men som jag sa till Irre och Stefan om Malin och Ulf har stake nog att säga förlåt så är jag beredd att ge dem en chans till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0