10 tecken på att du är kär

Här komemr 10 tecken på att du är kär



1. Så fort telefonen piper till önskar jag innerst inne att det är ett sms eller samtal från Honom.

2. Hans namn dyker upp i många av samtalet jag har med alltifrån vänner och familj till kollegor.

3. Jag undviker att planera in hela helgen i hopp om att just Han och jag kanske ska hitta på något i stället.

4. Har han en finne är han bara söt, luktar han mindre gott en dag gör det mig detsamma och det gör inget om han klantar sig till och från – jag gillar Honom ändå.

5. Jag gör "allt" för att hans vänner och familj ska tycka om mig. Dock är jag bara mig själv, vilket är mycket viktigt!

6. Han får mig att vilja planera framåt i tiden med Honom med i bilden.

7. Jag blir mindre och mindre intresserade och till slut helt ignorant mot mina plan B, C, D, etc..
(läs inlägget från i går...hehe)

8. Jag gör mig extra snygg när jag ska träffa just Honom.

9. Han är det sista jag tänker på innan jag somnar och det första när jag vaknar. 

10. Jag känner att jag är stolt över Honom och presenterar honom för alla i min närhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0