Bra frågor

Har suttit och funderat lite bra frågor...


* Om jag fick vara någon annan för en dag skulle jag vara? Vad skulle jag göra?
Jag skulle vilja vara min hund Polly. Jag skulle göra en massa bus bara för att!

*  
Vid en kris situation så reagerar jag?
Jag var ju med om en olycka och det får väll räknas som kris? Jag reagerade hmm svårt att förklara ajg ringde 112 men min hjärna snurrade runt. Jag gjorde det jag skulle men va i panik...

* Mest älskade ägodel?
Jag vill svara Polly men jag tycker inte hon är en ägodel? Hon är en familjemedlem. Så jag svarar min mobil

* Dröm resan går till?
Denna frågan va svår! Men jag skulel vilja uppleva många miljöer som slår mig med häpnad. Vad sägs om Australien!


      


* Om jag vann en miljon så skulel jag göra detta med pengarna?
Jag skulle köpa ett hus! Nya fina möbler i huset och en ny bil! Skönt att slippa ta lån på saker eller hur?

* Vilken kroppsdel hatar jag mest?
Min stora rumpa

* Vilken kroppsdel älskar jag mest?
Jag måste fan säga mina tuttar! De är inte stora så man for ont i ryggen  men det är inte små så man måste använda förstoringsglas!

* Vad ångrar jag mest i hela livet?
Att jag träffade killen som jag var ihop med i nästan två år! Stör mig att slänga ut så mycket tid på en idiot

* Vad är det bästa jag har gjort?
Träffat Magnus

* Vad vill jag med bloggen?
Jag tror att detta är en test blogg. Jag kommer lägga ner den och starta en annan ( Får se när det blir ). Med bättre struktur och mer vänlig att läsa för alla. Inget snacka elakt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0