Dagen tills nu

Dagen till nu:

Henke ( Syrrans kille ) Och Ellen ( Systerdotter ) är här idag. Henke och Ellen är vid öppen försskola typ i Sätila församlingshem på torsdagar så de brukar komma lagom till Maten=) Idag åt vi bandpasta och taco färs. Ellen har till och med lärt sig gilla morötter=)

Efter maten körde jag in tre kärror ved.

Spred på typ småsten på isen som är ute... Vill inte halka omkring och ramla!

Sen satte jag in värme element i min bil=) Kanske slipper skrapa rutorna sen när jag ska åka. Hoppas. Iallafall blir det enklare att skrapa och jag slipper åka till jobbet i en kall bil. Inget ont om Volvo för det blir varmt som fan i bilen efter att man har haft på bilen i fem minuter... Men tills det blir varm är de as kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0