Dåliga dommare

Yes där satt den. Även om det stundtals kändes hårt. Jag pratar såklart om Sverige mto Sydkorea i handbolls vm.

30- 24 blev det tillslut och Sverige vann tredje raka matchen. Tre av tre. Känns gött=)

Men dommarna sög åsne kuk! Ja silket språk jag använder. Men det är jag.

Sverige fick 11 stycken 2 minuters utvisningar och ofta spelade Serige med 4 spelare inne på planen. Dommarna blåste ofta till Koreas fördel. Och de blåste för små saker. Sverige fick verkligen kämpa. Korea gjorde väldigt många felsteg som dommarna inte såg... Jag har själv spelat handboll och varit med om att dommarna förstör en match genom att visa ut folk på två minutare. En match som blir sönderblåst på grund av utvisningar. Man blir som spelare väldigt arg. Man kan inte koncentreras sig på samma sätt och man känner att alla är emot en...

Larholm gjorde två fina mål. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0