Lär känna mig

1. Värsta känslan?
Att mista De jag älskar

2. Bästa känslan?
Att älska och bli älskad

3. Din första tanke när du vaknar?
Redan?! Drar mig en stund till. Haha

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Någon som redan va inlagd i mobilen...

5. Har du någonsin varit kär?
Ja. Och jag är väldigt kär i Magnus

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Två speglar. En teckning som ska föreställa Polly.

7. Vad har du under sängen?
4 ben... ( Sängben )

8. Ser på?
Kanal 3 och 5 mest

9. Lyssnar på? 
Rix fm 

10. Skriv nått smart!
öppna din dörr och släpp in mig

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Min farmor som jag aldrig fick träffa

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? 
Inte än de lägger golv

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Världens lyckligaste=)

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Snäll, känslosam... MUSIKKÅT

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Vill itne avsläja för mycket men det finaste är något med Magnus

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Att vara bäst på att baka

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Tårna

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Power!

19. Vad är du beroende av?
Har inget beroende tack och lov
j
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Kniv, filt, tändstickor och Magnus plus Polly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0