Mailat Ericsson

Jag har mailat till Ericsson

För min mobils batteri verkar det vara något fel på. Det håller max 8 timmar... När jag går och lägger mig har jag haft en fulladdad mobil och när man vaknar så är den död och behöver laddas!

        

Så här skrev jag

Hej jag heter Anneli
I julklapp fick jag en mobiltelefon av min bror. En spiro. Den fick jag lämna tillbaka för den hängde sig. Fick pengar och köpte en xperia 8. Den verkar ha dåligt batteri. Om jag laddar den på kvällen precis innan jag lägger mig så kan den vara död på morgonen. Med andra ord den håller knappt 8 timmar. Jag är trött på att åka in till Borås för att besöka Elgiganten för att lämna tillbaka telefoner som det är fel på. Snälla kom med en lösning nu för börjar bli trött på mobiler som det är fel på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0