NEJ!

Satt och kollade lite på nätet efter kläder för skojs skull.

Som vanligt så hittar man bu och bä... Dåligt och bra.

Här kommer bilder på fula kläder som jag aldrig skulle ta på mig!

Kjol         För mycket färger. Plus att det är en kjol. Jag gillar inte kjolar!


Blus    Genomskillning. Nej tack!


Tröja


Väst  Vem tar på sig något som ser ut som att man själv dödat och tagit huden från en ÄLG?! Inte jag iallafall

Tröja   Finner inte ord för denna fula saken!


Tröja      Nej aldrig i helvete! Dödat en sebra och färgat det vita rosa?


Linne Nej inte ens för 10.000 kr skulel jag ta på mig denna. ALDRIG


Detta var bara en liten del av alla fula kläder jag hittade på nätet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0