Packning

Så. Nu är dragkedjan för och det viktiga nedplockat. Dvs två par termobrallor och två stekpannor. VI vill ju inte frysa imorgon när det blir flera timmar ute och så passar jag på att ta med stekpannorna jag fick i julklapp av Magnus

 

Dessa två ska föresten invigas i helgen av mig och Magnus. Den ena är ju pannkaks stekpanna och den andra är en wook. Tror jag kommer göra Annika gott i den!





Tur att jag har massa kläder hos Magnus. Då behöver jag inte ta med mig det till han och sen ta med hem igen. SKÖN! Tur att termobrallor och två stekpannor knappt väger något. För det blir flera kilometer med denna väskan. Har en handväska också där jag har mössa, vantar, halsduk och plånbok i! ( Eller tar väll på mig mössa och vantar kanske? Får se hur varmt / kallt det är ute! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0