Vilken ska jag välja?

 

   Imorgon ska jag åka till Magnus. Buss blir det. Vill inte riskera en bilolycka till!

Först åker jag buss från Sätila till Gbg

Det finns två bussar att välja mellan -

Antingen åker jag

10:31 -  11: 25  Eller så åker jag  11:31 - 12:25


Jag börjar få beslutsångest nu. Över vilken buss jag ska åka med imorgon... Från Sätila till Gbg. Bussen från Gbg går 13:00.

Det hade varit bra om jag tog den första bussen för då slipper man stressa. Jag hade tänkt hinna äta innan. ( Finns god lasange på ett ställe ) Och så hinner jag ställa mig typ först i kön till bussen och kanske får sitta ensam=)

Men samtidigt om jag tar den senare bussen så kan jag köpa en baguett och dricka och äta på bussen... Men tänk om bussen är inställd eller försenad?! Hmm. Får se hur jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0