Ledig till måndag kl 15!

Å så skönt. Jag är ledig till måndag. Då börjar jag jobba 15 men brukar vara en kvart tidig till jobbet!


Läs det här med tanken om att det är mina tankar som ni hör högt!

Känns knäppt att vara ledig och inte vara hos Magnus. Men jag tog beslutet att eftersom jag komemr till han på onsdag så är det onödigt att komma ikväll och åka hem på måndag morgon. För jag ska upp tidigt på tisdagen och på onsdag ska jag ju som sagt till Magnus. Dessutom tror jag vi behöver vila upp oss inför Semesterracet. Magnus är ledig nästa vecka för att kunan vara funktionär. Det börjar på tisdag dock kommer jag itne kunan vara med fören torsdag. ( Har fått ledig på torsdag hos Stellan för att kunan åka efter jobbet direkt till Magnus )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0