6 av 8

De senaste 6 av 8 helgerna har jag jobbat ( Rossared ). Jobbade två var ledig en jobbade två var ledig en jobbade två. Tur fan att jag kommer vara ledig två helger nu från Rossared. Eftersom jag är hos Stellan var tredje helg också så är det ganska mycket jobb på just helger. Och det är inte skoj när det blir så jävla mycket helg på Rossared. Jag tog upp det med chefen på Rossared och han svarade hade du sagt till tidigare hade jag kunnat fixa det... ?!

Plus att jag jobbat 6 av de 8 seanste dagarna också... Jag jobbade i fredas som jag helst hade velat vara ledig för att få en ledig dag men nej. Jag har jobbat väldigt många dagar i rad. Visst det kanske bara är 4 timmar men det är just att känna att man ska till jobbet idag igen. Man får inte ro i kroppen riktigt.

Idag ska jag bara till Stellan. Skönt. Betyder att jag ska placera mig i Soffan ikväll. När jag och Johanna har umgåtts! ( För jag hoppas det blir så )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0