Bil jävel

Vaknade vid 09:30 av att papap ringde på min mobil. De var på väg till morfar och pappas bil dog. Jag gick ut för att kolla efter startkablar. Hittade dem. Ringde till pappa som då redan hade fått igån sin bil.

Mamma och pappa skulle åka till mormors grav. Då skulle bilen vara igång. Sen skulle de åka till morfar.

Om bilen inte startar sen när de ska åka från morfar skulle de ringa

Men jag tycker igentligen att de skulle åkt raka vägen hem när hans bil hade startat. För jag vet ju inte om de kommer komma hem eller om jag kommer få åka hela jävla vägen från Sätila till Bredared! Bensin är ju inte gratis. Jag skjutsade ju pappa häromdagen också. In till Kinna och tillbaka. 6 mil. Och jag ska köra han på onsdag... Hopas pappas bil jävel startar så jag slipper åka idag.

Det är inte så roligt att bli väckt på morgonen när jag har jobbat natt och kom hem 02!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0