Funktionär?

Runt klockan 8 idag på morgonen blev jag väckt. Janne ringde och frågade om jag skulle vara funktionär vid semesterracet i år. Ja det ska jag men jag kommer på torsdag. Jag får inte ledigt. Annars börjar det på tisdagen. Men jag får köra torsdag - lördag.

Att jag blev väck 8 resulterade i att jag sovigt 6 timmar. Försökte somna om. Vilket jag nog gjorde i 30 minuter. Vid 10:45 klev jag ur sängen...

Så torsdag vecka 28 kommer jag sätta mig i bilen strax innan 6 för att köra 24 mil till vimmerby. ( Jag kommer bara sova 4 timmar den natten. Kommer hem vid 2 för jag jobbar natt ) Men så blev det denna gången också! I lördas när jag skulle åka till Magnus hade jag bara sovit 4 timmar. Jag kom hem vid halv två på natten för jag hade jobbat. Somnade en kvart efter det. Vaknade halv sex för jag var toa nödigt. Gick till sängen igen och försökte somna om. Men eftersom det regnade så gick inte det. Så jag tog besultet att åka 6 timm Magnus istället för klockan 9! Jag var trött på dagen men jag somnade till en stund i sängen på eftermiddagen...

Längtar till semesterracet! Det kommer vara svettigt, dammigt och jobbigt men det är värt det! En rolig upplevelse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0