Jag håller inte med

Detta kommer låta lite förvirrande? Men måste få detta ur mig!

Jag håller inte med om att påfösaren inte stressar på kossorna. Man använder påfösaren i samlingsfållan till mjölket för att få kossorna att gå fram = För att det ska gå snabbare = Stressar kossorna? Tycker jag iallafall. De sparkar av sig mer än om man skiter i att använda den!

Man behöver inte diskutera att någon har börjat 5 minuter tidigare! Alla klockor går fel och fem minuter är inget! Bättre att vara lite i tid än att vara sen!

Om någon frågar om jag kan jobba extra för att den personen inte kan jobba en natt för att personen ska bort tidigt dagen efter så behöver man ju inte skriva på facebook att man gick upp 11:30! Uppenbart att man inte ville jobba natt då? Så lögn om att man skulle upp tidigt dagen efter. Jag har jobbat jävligt mycket det sista. Mer än 100%. Så jag behöver inte att någon byter med mig och ljuger om varför man byter!?

Höga tankar av mig bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0