Min jobb mobil har kastat in handduken?!

I fredas när jag släppte ut kossorna efter jobbet på Rossared så skulel jag ringa Magnus. Tog fram mobilen och skulle låsa upp den. Men det gick inte. Den låg fan i koma! Min enda hjälpom något händer?! jag menar jag är helt ensam...

När jag kom hem den natten ringde jag Magnus från vanliga mobilen och förklarade situationen med jobb mobilen...



I lördas fixade han det? Den ligger inte i koma längre iallafall men jag ska ända pansionera den!

När man ska ladda den tar det minst 5 minuter att få laddslladen rätt. Den är damm från jobben som har gjort så. Så nu ska jag ta min före detta vanliga mobil och ha som jobbmobil! Då slipper jag köpa en annan. Jag menar har man en mobil som ligger och skräpar så kan man ju ha den i ladugården!




Hmm bara så ni hänger med nu...

Detta är den mobilen jag har i ladugården nu


Men jag ska pensionera den och använda denna istället



Och detta är min vanliga mobil



Jag är väldigt glad att jag har två mobiler. Jag menar det är roligt och underlättar i vardagen med att ha en mobil som har internet och en massa saker i sig. Men x8an var dyr. Därför har jag inte den i ladugården. I ladugården får man ha en mobil som man inte är rädd om. Damm och vatten blir den utsatt för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0