Musik gör mig lycklig

Som ni vet älskar jag musik! <3

Jag brukar stå på jobbet och sjunga med =) Musik gör mig glad och lycklig. Musik betyder väldigt mycket! Det är konstigt hur glad man kan bli om man hör sin favvo låt på morgonen...! En dålig start på dagen kan räddas genom att lyssna på musik!

Ni som har följt bloggen i över ett år vet att jag råkade ut för en trafikolycka 5 januari 2010. Veckorna efter den dagen var väldigt svarta, gråa, ledsna och jag grät ofta och mycket. Den peroioden av mitt liv levde jag utan att lyssna på musik.

Så jag vet vad jag pratar om! Jag önskar nu i efterhand att jag hade lyssnat på musik direkt efter olyckan och inte väntat... Men alla har sitt eget sätt att hantera svåra saker på.

Det jag ville säga med detta inlägget var att jag är super super lycklig nu!



Här kommer lite visdomsord
Håll fast vid det som ni gillar. Låt ingen annan bestämma över er. Ändra er inte för någon annan. Var dig själv hela tiden. Våga prata om svåra / jobbiga saker som har hänt i ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0