Slut med natt jobb?

Mats ringde igår. den nya tjejen på jobbet har sagt upp sig. Jag mjölkade sista nattpasset igår. Undra om det blir natt pass igen? Inte just nu under sommaren iallafall. När folk är semester är det underbemannat och Birger kan då itne lära upp någon ny? Plus att det är svårt att hitta någon nu under sommaren då alla vill vara vid stranden fick jag som svar?!

Men de ville ha kvar mig. Så jag ska mjölka ett till två morgon pass i veckan? 04- 13! Dvs att jag kommer få väldigt långa dagar då jag ska vara hos Stellan 15- 19...

Tror morgon pass skulle börja nästa vecka...

Sen när Stellans bygge är klart i september kommer jag inte kunna jobba kvar på Rossared som det känns nu. Om de inte börjar med natt pass igen! En massa ????? i min skalle nu. Ingen vet något känns det som.

Så jag har börjat kolla på andra jobb nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0