Sofia Karlsson

Sofia karlsson är en av mina favvo artister som sjunger enbart på svenska


Du var där - Sofia Karlsson
http://www.youtube.com/watch?v=lztEOBmCu44&feature=related





Fin text

Ängarna och stenarna spindelväven, grenarna
Regndropparnas tysta fall mot sanden
Myggorna I dikena, vågorna I vikarna
Och dimman som ett skimmer över landet.

Du var där. Men jag visste ingenting
Du var där. Vi svalkades av samma vind
Du var där. Vi flöt I samma ström
Vi drömde samma dröm.
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/sofia_karlsson/du_var_dr.html ]
Gårdarna och ödehusen. Motorvägen, natriumljusen
Städerna som glimmar bakom bergen
Rälsen genom tunnlarna och alla tysta stunder.
Mitt hjärta ropar över Sverige

Du var där. Men jag visste ingenting
Du var där. Vi svalkades av samma vind
Du var där. Vi flöt I samma ström.
Vi drömde samma dröm.

Du var där. Men jag visste ingenting
Du var där. Vi svalkades av samma vind
Du var där. Vi flöt I samma ström.
Vi drömde samma dröm.

Du var där. Men jag visste ingenting
Du var där. Vi svalkades av samma vind
Du var där. Vi flöt I samma ström.
Vi drömde samma dröm.
Vi drömde samma dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0