Louise

I måndas fick jag ett sms av Louise där hon frågade mig om jag kunde jobba samm kväll åt henne för hennes morfar låg för döden. Jag svarade ja i ett sms. Direkt så ringde hon upp. Hon hade bråkat med Mats, chefen på Avan gård. Det hade slutat med att hon sa upp sig och hade 2 veckors uppsägnings tid.

Igår så smsade jag henne och frågade om hon kunde jobba ikväll åt mig. Då svarade hon att hon inte kunde för att hon hade sagt upp sig. Jag vart rasande för jag ställde upp och jobbade i måndas åt henne plus ändrade schemat. Jag hade ett jävligt bra skäl att inte jobba ikväll ( Ska jobba hos Stellan 15- 19. Sen skulle jag jobba på Avan 21:30 - 01:30 och sen mjölka hos Stellan igen vid 05:00. Stellan har Provmjölkning ) Så jag ägnade hela 4 timmar igår åt att vara förbannad

Sen när jag kommer hem ser jag att hon har smsat den andra mobilen, dvs inte jobbmobilen. Det stod att hon sagt upp sig direkt!


Jag får panik. Ringer Mats och frågar vem som ska mjölka ikväll ( Det var igår ) Han trodde att det var jag som stod på schemat men det var Louise.

Vi gjorde en Deal! Jag jobbade igår så skulle han fixa någon som jobbar åt mig i natt så det inte blir lite sömn för mig pga Stellans provmjölkning..


Louise har gjort så många fel om ni bara visste. Jag har inte skrivit allt här! Men nu lämnade hos oss i sticket.


Jag har tagit bort henne som kompis på fb och igår så skrev Magnus ( Jag orkade inte för hade ett raseri utbrott som slutade med tårar... ) så här på mig logg på fb


Anneli Johannesson
Fy fan för en sån jävla idiot, men tack lov så har hon sagt upp sig med omedelbar verkan i och med det, så har hon satt oss andra i skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0