Semifinal 2

Startfält och mina komentarer:

1. Bosnien & Hercegovina: Dino Merlin - "Love In Rewind"   Nej

2. Österrike: Nadine Beiler - "The Secret Is Love"  Bra röst men dålig låt

3. Nederländerna: 3JS - "Never Alone"  Intressant!

4. Belgien: Witloof Bay - "With Love Baby"  Vad f*n är detta?! 

5. Slovakien: TWiiNS - "I'm Still Alive"   Denna är lite skön!

6. Ukraina: Mika Newton - "Angel"  Klar röst! Ingen dålig låt

7. Moldavien: Zdob si Zdub - "So Lucky"  Konstig rock

8. Sverige: Eric Saade - "Popular"  Det sticker ut. Det är bra. Hoppas!

9. Cypern: Christos Mylordos - "San Aggelos S'Agapisa"   Musiken faller mig inte i smaken

10. Bulgarien: Poli Genova - "Na Inat"  Uppfriskande

11. Makedonien: Vlatko Ilievski - "Rusinka"  Udda musik.  

12. Israel: Dana International - "Ding Dong"   Sämst

13. Slovenien: Maja Keuc - "No One"  Gillar  

14. Rumänien: Hotel FM - "Change"  Denna är riktigt bra

15. Estland: Getter Jaani - "Rockefeller Street"  Passar musik och text ihop?

16. Vitryssland: Anastasiya Vinnikova - "I Love Belarus"  Det svänger

17. Lettland: Musiqq - "Angel In Disguise"  Låter bra ibland

18. Danmark: A Friend In London - "New Tomorrow"  Bland de bättre

19. Irland: Jedward - "Lipstick"  Falsetten eller vad det kallas i början hatar jag!


Förutom Sverige är det ingen låt som jag verkligen gillar jätte mycket

http://svt.se/2.148439/1.2375808/eurovision_song_contest_2011_semifinal_2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0